НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4833.1.2019.185002

Ключові слова:

Система вищої освіти, підготовка, навчання іноземної мови, студенти немовних спеціальностей.

Анотація

У статті на основі теоретичного вивчення наукових підходів розкрито сутність поняття «навчання іноземної мови майбутніх учителів немовних спеціальностей» як складової системи вищої педагогічної осві-ти. Здійснено аналіз дефініцій «освіта», «професійна підготовка майбутнього вчителя», «іноземна мова», «вчитель іноземної мови», «навчання іноземної мови» для визначення сутності поняття «навчання іноземної мови майбутніх учителів немовних спеціальностей». З’ясовано, що підготовку вчителя в широкому розумінні, науковці переважно трактують як невід’ємну складову системи вищої педагогічної освіти.

Біографія автора

Віта Безлюдна, Доктор педагогічних наук, професор кафедри іноземних мов

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Посилання

Azimov, Je. G., Shhukin, A. N. (2009). Novyj slovar' metodicheskih terminov i ponjatij (teorija i praktika obuchenija jazykam). Moskva: IKAR [in Russian].

Bezliudna, V. V. (2016). Zmist pidhotovky maibutnikh uchyteliv inozemnykh mov u vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladakh. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia. Uman: FOP Zhovtyi O. O., issue 13, 80–87 [in Ukrainian].

Bezkorovaina, O. V., Moroz, L. V. (2012). Aktualni aspekty komunikatyvnoi kompetentsii studentiv VNZ. Naukovi zapysky [Natsionalnoho universytetu «Ostrozka akademiia»]. Ser.: Filolohichna. issue 25, 142–145 [in Ukrainian].

Bubnova, M. Yu. (2010). Hotovnist maibutnikh uchyteliv matematyky do profesiinoi diialnosti. Dydaktyka matematyky: problemy i doslidzhennia: mizhnarodnyi zbirnyk naukovykh robit. Donetsk: Vyd-vo DonNU, issue 33, 17–20 [in Ukrainian].

Vorob'eva, A. S. (2008). Znachenie izuchenija inostrannogo jazyka v epohu globalizacii. Social'no-jekonomicheskoe polozhenie Rossii v novih geopoliticheskih i finansovo-jekonomicheskih uslovijah: realii i perspektivy razvitija. Sankt-Peterburg: Institut biznesa i prava. URL: http://ibl.ru/ konf/041208/81.html:278 [in Russian].

Havrysh, I. (2005). Zakonomirnosti ta pryntsypy protsesu formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv do innovatsiinoi profesiinoi diialnosti. Diisnist ta perspektyvy rozvytku suchasnoi osvity Ukrainy. Xarkiv: Styl-Izdat, 61–74 [in Ukrainian].

Matsko, D. S. (2013). Motyvatsiina skladova navchannia inozemnykh mov maibutnikh uchyteliv nemovnykh spetsialnostei. Teoretyko-metodychni problemy vykhovannia ditei ta uchnivskoi molodi, Issue 17(1), 465–473. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2013_17(1)__53 [in Ukrainian].

Pavlyk, O. Yu. (2004). Profesiino-pedahohichna pidhotovka maibutnikh perekladachiv do vykorystannia ofitsiino-dilovoho movlennia: avtoref. dys. … kand. ped. nauk: 13.00.04. Khmelnytskyi [in Ukrainian].

Passov, E. I., Kuzovlev, V. P., Car'kova, V. B. (1993). Uchitel' inostrannogo jazyka: masterstvo i lichnost'. Moskva: Prosveshhenie [in Russian].

Polishchuk, L. P. (2009). Osoblyvosti profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv u pedahohichnykh zakladakh Ukrainy. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu imeni Ivana Franka, 48, 112–115 [in Ukrainian].

Senchenko, V. O. (2006). Formuvannia insho-movnoi komunikatyvnoi kompetentsii studentiv vyshchykh tekhnichnykh navchalnykh zakla-div. Humanizm ta osvita: proceedings of the Sci-entific and Practical Conference. URL: http://www.comf.vstu.vinnica.ua/2008/txt/ [in Ukrainian].

Slovnyk ukrainskoi movy. (1979). (Vols. 1–11. Vol. 10). I. K. Bilodida (Ed.). Kyiv: Nauk. dumka [in Ukrainian].

Tadeieva, M. I. (2011). Rozvytok suchasnoi shkilnoi inshomovnoi osvity v krainakh – chlenakh Rady Yevropy. Ternopil: Navchalna knyha – Bohdan [in Ukrainian].

Jaspers, K. (1994). Smysl i naznachenie istorii. Moskva: Respublika [in Russian].

Crystal D. (2000). Language Death. Cambridge, United Kingdom: Cambridge University Press.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Історія освіти