Дослідження проблем морального виховання дітей дошкільного віку у вітчизняній педагогіці (50-80-ті рр. ХХ ст.)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4833.1.2013.15407Анотація
Стаття присвячена теоретичному аналізу досліджень проблем морального виховання дітей дошкільного віку у вітчизняній педагогіці у 50–80-ті рр. ХХ ст. Автори довели, що цей період характеризується високими темпами розвитку досліджень із зазначеної проблеми. Доведено, що аналізовані праці об’єднані думками: головний шлях формування моральності – активна діяльність самої дитини, розвиток і вдосконалення колективу й особистості здійснюється у спільній діяльності.
Ключові слова: моральне виховання; спільна діяльність; взаємовідносини дітей; колектив.
Посилання
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Артемова Л. Моральне виховання дошкі-льників / Л. Артемова. – К., 1974. – 74 с.
Костелова Л. Д. Принцип деятельностного подхода к воспитанию и его реализация в отечественной дошкольной педагогике (50–80-е гг.) / Л. Д. Костелова // Современные проблемы дошкольного образования: Мате-риалы международной научно-практической конференции, посвященной 100-летию А. В. Кенеман. – М., 1996. – С. 69–71.
Крайнова Л. В. Формирование нравствен-ной активности у детей старшего дошко-льного возраста в современной продуктив-ной деятельности : автореф. дис. на соиск. ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Теория и история педагогики» / Л. В. Крайнова. – М., 1985. – 39 с.
Эльконин Д. Б. Насущные вопросы психо-логии игры в дошкольном возрасте / Д. Б. Эльконин // Игра и её роль в разви-тии ребенка дошкольного возраста : сб. на-уч. тр. – М., 1978. – C. 11.