Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця ХІХ – початку ХХ століття
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4833.2.2012.15378Анотація
У статті висвітлено розвиток основних напрямів реформаторської педагогіки в Німеччині кінця ХІХ – початку ХХ століття. Автором розглянуто основні завдання реформаторської педагогіки та педагогічні концепції педагогів-реформаторів цього періоду.
Ключові слова: Петер Петерсен; реформаторський рух; «нова школа».
Посилання
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Образцова Л. В. Реформаторы школы и пе-дагогики Германии. – Марбург : Изд-во Филлиппс – Университет, 1998. – 100 с.
Певзнер М. Н. Реформаторская педагогика Западной Европы конца 19 – начала 20 ве-ка. – Новгород, 1996. – 181 с.
Яценко Е. Ю. Содержание и формы учеб-но-воспитательной работы в опытных школах Веймарской Республики. – Пяти-горск, 2007. – 170 с.
Flitner W. Die Deutsche Reformpädagogik / W. Flitner. – München-Düsserdolf, 1962. – S. 63.
Kerschensteiner G. Theorie der Bildung / G. Kerschensteiner. – Leipzig : Verlag von B. G. Teubner, 1926. – 515 s.
Lichtwark А. Der Deutsche der Zukunft // Die deutsche Reformpädagogik – die Pioniere der pädagogischen Entwicklung. – Hrsg. von W. Flitner und G. Kudritzki. – Stuttgart : Klett-Gotta, 1995. – S. 105.
Retter H. Peter Petersen und der Jenaplan: Von der Weimarer Republik bis zur Nach-kriegszeit. – Weinheim : Deutscher Studien-verlag, 1996. – S. 28.
Röhrs H. Die Reformpädagogik. – Weinheim : Deutscher Studienverlag, 1961. – S. 87–89.
Scheibe W. Die Reformpädagogische Bewe-gung. Eine einführende Darstellung / W. Scheibe. – Weinheim und Basel : Belz Ver-lag, 1979. – S. 449.