Проблема педагогічного супроводу дитинства в педагогіці Я. Корчака

Автор(и)

  • Маргарита Головко, Олена Міхєєва

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4833.1.2012.15341

Анотація

У статті обговорюється проблема сутності, змісту і педагогічної техніки супроводження дитинства в спадщині видатного педагога Я. Корчака. Головну увагу зосереджено на гуманістичній світоглядній позиції Корчака, в педагогіці якого завжди і всюди в якості мети і ніколи в якості засобу.

Ключові слова: педагогічний супровід; суб’єкт-суб’єктна педагогіка; гуманістичне виховання; дитинство; самоцінність дитинства.

Посилання

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Забута Т. Дитяче самоврядування в педаго-гічній спадщині Я. Корчака : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед наук : спец. 13.00.01. «Педагогіка» / Т. Забута. – Одеса, 1997. – 20 с.

Корчак Я. Правила життя : вибрані твори. / Януш Корчак. – К. : Молодь, 1989.

Корчак Я. Как любить детей / Януш Кор-чак. – М. : Знание, 1968.

Корчак Я. Право детей на уважение / Януш Корчак // Избр. пед. произв. – М. : узд-во 1966.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Історія педагогіки в особах