Концепція дитини та дитинства в німецькій постмодерністичній педагогіці

Автор(и)

  • Олексій Рочняк

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4833.1.2012.15338

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі західноєвропейського постмодерні –стичного дискурсу в педагогічній теорії. Розглядається проблема визначення категорій дитини та дитинства в німецькому педагогічному постмодерні, вплив концептуальних засад в цьому аспекті на інновації постмодерністичної педагогіки в загальну модель побудови відносин «вчитель – учень», «дорослий – дитина».

Ключові слова: постмодернізм; реляційна модель; «антипедагогіка»; невротизація; свобода реалізації особистості.

Посилання

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Braunmuhl Е. von. Antipadagogik. Studien zur Abschaffung der Erziehung. Weinheim-Basel, 1975. – 256 s.

Корчак Я. Как любить ребенка / Я. Корчак ; пер. с польск. Е. Зениной и Э. Тареевой. – М. : Книга, 1980. – 116 c.

Рабби Йеуда хаНаси Иудаизм – Духовные лица и мудрецы [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.threeda.ru/ iudaizm/duhovnye-litsca-i-mudretscy/rabbi-ieuda-hanasi.html.

Черчиль У. Высказывания, цитаты, выраже-ния изречения, афоризмы [Электронный ре-сурс] / У. Черчилль. – Режим доступа : http://aphorism-list.com/autors.php?page= cherchil&tkautors=cherchil.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Історія педагогічної думки