МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА І ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСПОЗИЦІЙНОГО ПРОСТОРУ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Олексій Караманов

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4833.1.2017.153336

Ключові слова:

Музей, «Мова експозиції», Музейний предмет, Міждисциплінарність, Музейна комунікація, Простір музею, Інструменти навчання

Анотація

У статті розкрито різні підходи до міждисциплінарного розуміння «мови експозиції» з позиції організації педагогічної взаємодії у просторі музею. Проаналізовано найважливіші характеристики музейних предметів відповідно до естетичної, дидактичної, театральної та асоціативної «мови експозиції». Визначено особливості їх застосування у процесі реалізації головних ідей експозиції та створення ефективного середовища музейної комунікації з відвідувачами.

Номер

Розділ

Педагогічне краєзнавство