ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ РЕАЛЬНИХ УЧИЛИЩ (1872–1917 рр.)

Автор(и)

  • Галина Бондаренко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4833.1.2017.153335

Ключові слова:

Реальні училища, Реальні класи, Реальна освіта, Історія розвитку, Навчальні заклади, Статут, Міністерство народної освіти, Технічні знання.

Анотація

У статті на основі архівних, маловідомих та опублікованих джерел розкрито організаційні засади діяльності реальних училищ (1872–1917 рр.). Висвітлено умови відкриття реальних училищ та дано характеристику функціонування їх умов. Схарактеризовано питання шкільного життя, які розглядались на педагогічних радах. Представлено становий склад учнів та їх розподіл по віросповіданню. Встановлено, що особливість діяльності реальних училищ полягала в спробі віднайти нові форми навчання, пристосовані до практичних потреб і до набуття технічних знань.

Номер

Розділ

Історія освіти