ПРОЛЕТКУЛЬТ ЯК ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ВІД СУПЕРЕЧНОСТЕЙ ДО НОВАТОРСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4833.1.2017.153328Ключові слова:
Пролеткульт, Культура, Творчість, Освіта, Література, Музика, Театр, Образотворче мистецтво.Анотація
статті висвітлено новаторську діяльність Пролеткульту (1917–1932) – освітньо-просвітницької та культуротворчої організації незалежної, добровільної організації, мета діяльності якої – теоретичне обґрунтування поняття «пролетарська культура» і на цій основі створення відповідних організаційно-педагогічних умов для виявлення та розвитку творчого потенціалу робітничого населення (пролетаріату) у різних галузях мистецтва (література, музика, театр, образотворче мистецтво) і науки, методичне і практичне забезпечення освітньо-просвітницької роботи в пролеткультівських установах (пролетарські університети, робітничі клуби, дитячі пролеткульти, театри, студії, бібліотеки, музеї, гуртки тощо).Номер
Розділ
Історія освіти