Проблема професійного становлення майбутніх учителів іноземних мов у вишах України в умо-вах освітніх реформ (50-ті рр. ХХ століття)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4833.2.2018.153296

Ключові слова:

Вища освіта, Іншомовна освіта, Професійне становлення, Підготовка майбутніх учителів, Іноземна мова, Вивчення іноземних мов.

Анотація

У статті висвітлено питання професійного становлення майбутніх учителів іноземних мов у
50-ті рр. ХХ століття. На основі ґрунтовного аналізу історико-педагогічної літератури, постанов уряду розглянуто реформаторські процеси в системі вищої освіти, що вносили зміни в розвиток іншомовної освіти і впливали на розробку нових підходів до підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вишах УРСР. З’ясовано, що проведені в означений період реформи сприяли посиленню співпраці: вишів і школи; введенню нових навчальних планів та програм; упровадженню більш широкої виробничої й педагогічної практики; зміні спрямованості науково-дослідних робіт; розширенню мережі педагогічних інститутів, що здійснювали підготовку майбутніх учителів іноземних мов; підвищенню вимог до знання іноземної мови професорсько-викладацького складу тощо.

Номер

Розділ

Педагогічне краєзнавство