Періодизація історії розвитку змісту загальної середньої освіти (30-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4833.2.2010.15272Анотація
У статті конкретизовано етапи розвитку змісту загальної середньої освіти починаючи з 30-х рр. ХХ до початку ХХІ століття. Окреслено передумови розвитку змісту загальної середньої освіти у виокремлені періоди та визначено тенденції побудови змісту освіти на кожному з етапів.
Ключові слова: періодизація; зміст освіти; етапи розвитку змісту освіти; освітня парадигма; тенденція розвитку змісту освіти.
Посилання
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Пироженко Л. Чого навчати у школі: зміст освіти у вітчизняній педагогіці / Лідія Пи-роженко // Директор школи. Україна. – 2006. – № 8. – С. 35–44.
Савченко О. Зміст шкільної освіти на рубе-жі століть / Олександра Савченко // Шлях освіти. – 2000. – № 3. – С. 2–6.
Сухомлинська О. До питання про розвиток змісту загальної середньої освіти / Ольга Сухомлинська // Шлях освіти. – 2004. – № 3. – С. 39–43.
О мерах дальнейшего улучшения работы средней общеобразовательной школы // Советская педагогика. – 1966. – № 12. – С. 3–8.
Теоретические основы содержания общего среднего образования / под ред. В. В. Кра-евского, И. Я. Лернера. – М. : Педагогика, 1983. – 352 с.
Гончаренко С. У. Гуманітаризація загальної середньої освіти / С. У. Гончаренко, Ю. І. Мальований // Початкова школа. – 1995. – № 3. – С. 4–10; № 4. – С. 9–13.
Концепція 12-річної загальноосвітньої школи // Інформаційний збірник Мініс-терства освіти України. – 2000. – № 21. – С. 10–31.