Г. Кершенштейнер про роль продуктивної праці у вихованні особистості школяра

Автор(и)

  • Геннадій Ковальчук

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4833.2.2010.15261

Анотація

У статті аналізуються погляди Г. Кершенштейнера про роль продуктивної праці у структурі формування особистості школяра. Автором здійснена спроба показати сучасність педагогічної концепції педагога-реформатора, яка побудована на засадах наближення школи до завдань практичного життя і була новим поглядом на завдання освітніх закладів щодо місця і значення трудової підготовки учнів у навчально-виховному процесі.

Ключові слова: продуктивна праця; ручна праця; трудове навчання; трудова школа; трудове виховання; виховання особистості; масова школа; реформаторська педагогіка.

 

Посилання

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Кершенштейнер Г. Примечание / Г. Кер-шенштейнер // Основные вопросы шко-льной организации / перевод второго не-мецкого издания Е. Гернье. – М., 1911. – С. 225–259.

Кершенштейнер Г. Продуктивный труд и его воспитательное значение / Г. Кер-шенштейнер // Основные вопросы шко-льной организации / перевод второго не-мецкого издания Е. Гернье. – М., 1911. – С. 67–90.

Кершенштейнер Г. Школа будущего – тру-довая школа / Г. Кершенштейнер // Ос-новные вопросы школьной организации / перевод второго немецкого издания Е. Гернье. – М., 1911. – С. 109–122.

Пискунов А. И. Хрестоматия по истории зарубежной педагогики / А. И. Пискунов. – М. : Просвещение, 1981. – 528 с.

Токарєва Т. С. Педагогічна діяльність та педагогічна спадщина Георга Кершенш-тейнера (1854–1932) : автореф. дис. на здо-буття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія пе-дагогіки» / Т. С. Токарєва. – Кривий Ріг, 2002. – 20 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Історія педагогіки в особах