Особливості розгляду педагогічної персоналії у радянському дискурсі
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4833.2.2010.15258Анотація
Стаття присвячена аналізу доцільності використання педагогічної біографії в історико-педагогічному дослідженні. Автором розглянуто специфічні підходи до вивчення педагогічної персоналії у радянську епоху. Узагальнено основні дослідження світоглядних позицій, ідей, етапів життєдіяльності представників культурно-освітнього руху ХІХ століття, що опубліковані у ХХ столітті.
Ключові слова: біографічний підхід; історико-педагогічний процес; культурно-освітній рух; педагогічна думка; просвітник; ідеологема.
Посилання
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Березівська Л. Освітньо-виховна діяльність київських просвітницьких товариств (ІІ по-ловина ХІХ – початок ХХ ст.) / Лариса Бе-резівська. – К. : Молодь, 1999. – 191 с.
Гупан Н. М. Українська історіографія істо-рії педагогіки / Н. М. Гупан. – К.: АПН, 2002. – 224 с.
Побірченко Н. Педагогічна і просвітницька діяльність українських громад у ІІ половині ХІХ – на початку ХХ століття: у 2 кн. / На-талія Побірченко. – К. : Науковий світ, Кн. 1: Київська громада. – 2000. – 308 с.
Сухомлинська О. Історико-педагогічний процес: нові підходи до загальних проблем / Ольга Сухомлинська. – Київ. : А.П.Н., 2003. – 68 с.