Особливості розгляду педагогічної персоналії у радянському дискурсі

Автор(и)

  • Ганна Бєлан

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4833.2.2010.15258

Анотація

Стаття присвячена аналізу доцільності використання педагогічної біографії в історико-педагогічному дослідженні. Автором розглянуто специфічні підходи до вивчення педагогічної персоналії у радянську епоху. Узагальнено основні дослідження світоглядних позицій, ідей, етапів життєдіяльності представників культурно-освітнього руху ХІХ століття, що опубліковані у ХХ столітті.

Ключові слова: біографічний підхід; історико-педагогічний процес; культурно-освітній рух; педагогічна думка; просвітник; ідеологема.

Посилання

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Березівська Л. Освітньо-виховна діяльність київських просвітницьких товариств (ІІ по-ловина ХІХ – початок ХХ ст.) / Лариса Бе-резівська. – К. : Молодь, 1999. – 191 с.

Гупан Н. М. Українська історіографія істо-рії педагогіки / Н. М. Гупан. – К.: АПН, 2002. – 224 с.

Побірченко Н. Педагогічна і просвітницька діяльність українських громад у ІІ половині ХІХ – на початку ХХ століття: у 2 кн. / На-талія Побірченко. – К. : Науковий світ, Кн. 1: Київська громада. – 2000. – 308 с.

Сухомлинська О. Історико-педагогічний процес: нові підходи до загальних проблем / Ольга Сухомлинська. – Київ. : А.П.Н., 2003. – 68 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Історія педагогіки в особах