Аналіз семантичного спектра назв публікацій і дисертацій з проблем дидактики другої половини ХХ століття

Автор(и)

  • Олена Адаменко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4833.2.2010.15255

Анотація

У статті подано результати наукового аналізу семантичного спектра назв статей, книг і дисертацій з проблем дидактики, опублікованих або захищених в Україні в другій половини ХХ століття. Виокремлено основні напрями дидактичних досліджень окресленого періоду.

Ключові слова: дидактика; термін; семантичний спектр назв; групи дидактичних понять.

 

Посилання

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Агеев Б. А. Анализ развития научных на-правлений методом «семантического спек-тра» / Б. А. Агеев, С. Б. Черноног, С. Б. Ро-зуменко // Научно-техническая информа-ция. Сер. 1. – М., 1990. – № 5. – С. 16–18.

Адаменко О. В. Українська педагогічна на-ука в другій половині ХХ століття : моно-графія / О. В. Адаменко. – Луганськ : Аль-ма-матер, 2005. – 704 с.

Кабыща А. В. Наукометрический анализ структуры социологического знания (по базам данных ИНИОН) / А. В. Кабыща, М. Р. Тульчинский // СоцИс. – 1993. – № 4. – С. 38–45.

Хайтун С. Д. Наукометрия: Состояние и перспективы / С. Д. Хайтун. – М. : Наука, 1983. – 344 с.

Холтон Дж. Тематический анализ науки / Дж. Холтон. – М. : Наука, 1981. – 347 с.

Хайтун С. Д. Проблемы количественного анализа науки / С. Д. Хайтун. – М. : Наука, 1989. – 280 с.

Haitun S. D. Problems of quantitative analysis of scientific activities: Non-additivity of data / S. D. Haitun // Scientometrics. – 1986. – Vol. 10. – P. 3–16; P. 133–155.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Історія педагогічної думки