Характеристика розвитку інженерно-педагогічної освіти з початку 1960-х рр. до теперішнього часу
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4833.1.2010.15245Анотація
У статті представлено періоди розвитку та становлення інженерно-педагогічної освіти з початку 1960-х р. до теперішнього часу. Виокремлено основні характеристики окреслених періодів, зазначено їх відмінні риси. Конкретизовано заклади інженерно-педагогічної освіти та охарактеризовано специфіку діяльності. Актуальним у дослідженні є визначення їх значущості для системи освіти.
Ключові слова: періодизація розвитку інженерно-педагогічної освіти.
Посилання
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»): Постанова Каб. Мін. України від 3 листопада 1996. – К.: Райдуга, 1994. – 62 с.
Закон України «Про освіту». – К.: Видавни-цтво ГЕНЕЗА, 1996. – 36 с.
Концепція розвитку інженерно-педагогічної освіти. – Харків: УІПА, 2004. – 40 с.
Российская педагогическая энциклопедия: В 2-х т. / Гл. ред. В.В. Давыдов. – М.: Боль-шая Российская энциклопедия, 1993. – 608 с., ил. Т. 1 – А. – М. – 1993.
Устемиров К., Шаметов Н.Р., Васильев И.Б. Профессиональная педагогика / Под ред. К. Устемирова. – Алматы, 2005. – 432 с.
Адольф Мелецінек. Інженерна педагогіка. Практика передачі технічних знань. Ви-дання четверте перероблене. Техніка під-ручників Шпринглера. – 2001. – 239 с.
Шматков Е.В. Методика професійного на-вчання: Навчальний посібник для студен-тів вищих навчальних закладів зі спеціаль-ностей «Професійне навчання». – Харків, 2000. – 111 с. Українською мовою ISBN 5-7763-2057
Васильев И.Б. Профессиональная педаго-гика: Конспект лекции для студентов ин-женерно-педагогических специальностей. Часть 2. – Харьков, 2003. – 176 с.
Артюх С.Ф. История УИПА. – Харьков: Прапор, 2007. – 352 с.
Коваленко О.Е. Інженерно-педагогічні кад-ри: нові вимоги сьогодення: Збірник нау-кових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти». – Харків: УІПА, 2008. – № 21. – С. 8–17.
Тархан Л.З. Введение в профессию инже-нера-педагога швейного профиля. – Сим-ферополь: Крымское учебно-педагогическое государственное издательство, 2006. – 172 с.