Модернізм як методологічний проект радянської педагогіки

Автор(и)

  • Леонід Ваховський

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4833.1.2010.15243

Анотація

У статті розглянуто педагогічний зміст модернізму. Показано, що розвиток радянської школи та педагогіки є одним із варіантів втілення модернізму як методологічного проекту.

Ключевіе слова: модернізм; радянська педагогіка, радянська школа.

Посилання

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Бочкарева М.В. Педагогика прагматизма и ее влияние на теорию и практику совет-ской школы 1920–1930-х годов : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01. / Бочкарева Марина Владимировна. – Киров, 1999. – С. 28.

Из программы КПСС. Принята ХХII съез-дом КПСС (17–31 октября 1961 г.) // На-родное образование в СССР : сб. док. 1917–1973 гг. – М. : Педагогика, 1974. – С. 67.

Из программы РКП(б). Принята на VIII съезде РКП(б) 18–23 марта 1919 г. // На-родное образование в СССР : сб. док. 1917–1973 гг. – М. : Педагогика, 1974. – С. 18.

Кант И. Ответ на вопрос : что такое про-свещение? / И. Кант // Соч. : в 6 т. – Т. 6. – М. : Мысль, 1966. – С. 27.

Любар О. О. Історія української школи і педагогіки : навч. посіб. / О. О. Любар, М. Г. Стельмахович, Д. Т. Федоренко; за ред. О. О. Любара. – К. : Т-во «Знання», 2003. – С. 358.

Маловідомі першоджерела української пе-дагогіки (друга половина ХІХ – ХХ ст.) : Хрестоматія / Упоряд. : Л. Д. Березівська та ін. – К. : Наук. світ, 2003. – С. 6–7.

Сарабьянов Д. В. Стиль модерн. Истоки. История. Проблемы / Д. В. Сарабьянов. – М. : Искусство, 1989. – С. 9.

Федотова В. Г. Модернизация «другой» Ев-ропы / В. Г. Федотова. – М., 1997. – 256 с.

Хабермас Ю. Философский дискурс о мо-дерне : пер. с нем. / Ю. Хабермас. – М. : Весь Мир, 2003. – 416 с.

Шевелев А. Н. Отечественная школа: исто-рия и современные проблемы / А. Н. Шевелев. – СПб. : КАРО, 2003. – С. 363.

Tenort H.-E. Die Aufklärung / Н.-Е. Tenort // Westermanns pädagogische Beitrage. – 1986. – Jg. 38, № 4. – S. 37.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Історія освіти