Проблема формування соціальної відповідальності вчителя в спадщині педагогів-класиків другої половини ХІХ століття
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4833.1.2010.15233Анотація
Формування людини нового суспільства було актуальною проблемою в усі часи. Особливо плідно вона розглядалась педагогами другої половини ХІХ століття, коли в центр всього навчально-виховного процесу була поставлена особистість вихованця. Успішне вирішення питань виховання нової людини покладається на вчителя. Від його професіоналізму, творчості, відповідальності залежить доля людини, доля всього суспільства, його майбутнє. Дана стаття присвячена аналізу проблеми формування відповідальності вчителя в спадщині педагогів-класиків другої половини ХІХ століття.
Ключові слова: формування особистості; соціальна відповідальність; вчитель.
Посилання
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Демков Н. О задачах русской педагогики // Русская школа. – № 3. – С. 41–53; № 5–6. – С. 31–49; № 7. – С. 39–54.
Русова С. Нова школа соціального вихо-вання // Вибрані педагогічні твори у 2-х кн. – Кн. 2. – К. : Либідь, 1997. – С. 16–104.
Русова С. Соціальне виховання, його зна-чення у громадському житті // Вибрані педагогічні твори у 2-х кн. – К. 1. – С. 144–150.
Ушинський К.Д. Вибрані педагогічні тво-ри : У 2 т. – Т. 1. – К., 1983.