Про формування моральної звички в українській педагогічній думці

Автор(и)

  • Алла Говорун

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4833.2.2009.15204

Анотація

На основі аналізу педагогічних ідей кращих представників української педагогічної думки обкреслено основні шляхи, форми та методи формування моральної звички у школярів. Наголошується, що в основі формування моральної особистості лежить духовне самовдосконалення, яке полягає в всебічному пізнанні своїх природних сил, здібностей і ґрунтується на християнських цінностях і загальнолюдській моралі.

Ключові слова: моральне виховання; моральна звичка; духовне самовдосконалення.

Посилання

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Ващенко Г. Виховний ідеал. – Полтава, 1994.

Духнович О. Народная педагогія в пользу училищ, и учителей сельских. – Львов, 1857.

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. – № 33 від 23 квітня 2002 р.

Пирогов Н. Избраннные педагогические сочинения. – М. : Педагогіка, 1985. – 492 с.

Русова С. Вибрані педагогічні твори. У 2-х кн. Кн. І. – Київ, 1997. – 269 с.

Русова С. Вибрані педагогічні твори. У 2-х кн. Кн. ІІ. – Київ, 1997. – 313 с.

Русова С. Вибрані педагогічні твори. – К., 1996. – 303 с.

Сковорода Г. Твори: в 2 т. – К., 1961, том І.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Історія педагогічної думки