Періодизація етапів іншомовної підготовки учнів загальноосвітніх шкіл України (1950-2006)

Автор(и)

  • Лілія Кравчук

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4833.2.2008.15173

Посилання

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Ветохов О.М. Розвиток психології навчання іноземних мов у 60-ті роки ХХ ст. // Історія педагогіки, психології, освіти. – 1999. – № 3. – С. 132-140.

Ветохов О.М. Розвиток психології навчання іноземних мов у 70-ті роки ХХ ст. // Історія педагогіки, психології, освіти. – 1999. – № 4. – С. 138-145.

Гульпа Л.Ю. Тенденції розвитку іншомов-ної освіти у середніх навчальних закладах Угорської республіки. – Ужгород, 2007. – 278 с.

Кодлюк Я.П. Підручник для початкової школи: теорія і практика. – Тернопіль: Під-ручники і посібники, 2004. – С. 288-101.

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Англійська мова 2-12 класи. – Ки-їв: Шкільний світ, 2001.

Сухомлинська О.В. Історико-педагогічний процес: нові підходи до загальних проблем. – К.: А.П.Н., 2003. – 67 с.

Сухомлинська О.В. До питання про розви-ток змісту загальної середньої освіти // Науковий вісник Чернівецького універси-тету. – 2003. – випуск 176. – С. 161-169.

Фурман І. Стан викладання іноземних мов у загальноосвітніх закладах України на по-чатку ХХ ст. // Історія педагогіки. – 2000. – № 4. – С. 116-119.

Передерій Т.А. Мета навчання іноземної мови в радянській середній школі // Ме-тодика викладання іноземної мови. – 1969. – № 4. – С. 40-45.

Карпов И.В. Методологические основы преподавания иностранных языков в сред-ней общеобразовательной школе. – Киев, 1969. – 200 с.

Карпова В.Н., Красуля А.В. Еволюцыя це-лей обучения иностранным языкам // Пе-дагогічні науки. – 1969. – № 4. – С. 247-257.

Китайгородская Т.А. Методика интенсив-ного обучения иностранным языкам. – Мо-сква: Высшая школа, 1982.

Рогова Г.В. Методика обучения английско-му языку на начальном етапе в средней школе. – М.: Просвещение, 1991. – С. 89-101.

Панова Л.С. Обучение иностранному язы-ку в школе. – К.: Рад. школа, 1989. – 142 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Історія педагогічної думки