Питання виховного потенціалу фольклору на сторінках журналу «Світло»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4833.2.2006.15108Посилання
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Верходуб О. На крилах рідної пісні // Світло. – 1913. – № 4. – С. 7-10.
Грица С.Й. Фольклор і сучасність // Українська художня культура: Навч. посібник. – К.: Либідь, 1996.
Донцов Д. Школа і релігія. – Львів: Видання Українського студентського союзу у Львові, 1910.
Поточний В. Невичерпна педагогічна сила // Світло. – 1912. – № 7. – С. 6-10.
Русова С. В оборону казки // Світло. – 1913. – № 7. – С. 3-8.
Русова С. Дитячий сад на національнім ґрунті // Світло. – 1910. – № 3. – С. 45-54.
Русова С. Дошкільне виховання // Світло. – 1913. – № 1. – С. 20-26.
Русова С. З з’їзду учителів // Світло. – 1914. – № 5. – С. 10.
Русова С. Націоналізація дошкільного виховання // Світло. – 1912. – № 4. – С. 15-26.
Русова С. Нова школа // Світло. – 1914. – № 7-8. – С. 3-16.
Русова С. Українські дитячі книжки // Світло. – 1913. – № 4. – С. 43-47.
Трескин Н. О переработке сказок Андерсена для детского чтения // Народная и детская библиотека. – 1879. – № 5. – С. 10.
Чепіга Я. Національність і національна школа // Світло. – 1910. – № 1. – С. 24.
Чепіга Я.Проект української школи // Світло. – 1913. – № 4. – С. 16.
Черкасенко С. Народні вчителі і рідна школа // Світло. – 1913. – № 1. – С. 14.
Ясперс К. Смысл и назначение истории. – М., 1994.