Творчість І. Гізеля в оцінці українських істориків педагогіки

Автор(и)

  • Тетяна Кочубей

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4833.1.2007.15092

Посилання

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Бех І.Д. Виховання особистості: У 2 кн. Кн. 2: Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади. – К.: Либідь, 2003. – 344 с.

Бех І.Д. Виховання особистості: Сходження до духовності: Наук. видання. – К.: Либідь, 2006. – 272 с.

Гизель Иннокентий. Мир с Богом человеку. – Киев: тип. Печерской Лавры, 1669. /30/, 666, /8/, С. 2ْْْ

Кіево-Печерская лавра въ ея прошедшемъ и нынђшнемъ сосотоянии // Кіевская старина. – 1886. – Т. 16. – № 11. – С. 500–522.

Коротич Г.В. Історія філософії України: Курс лекцій. – Маріуполь, 2002. – 145 с.

„Листъ” печерскаго архимандрита Иннокентия Гизеля на сборъ милостыни для выкупа у татаръ плђнника // Кіевская старина. 1895. – Т. 48, 1914. – С. 53−54.

Митюров Б.Н. Развитие педагогической мысли на Украине в XVI – XVII вв. – К.: Рад. школа, 1968. – 211 с.

Нариси з історії вітчизняної психології (XVII – XVIII ст.). – К.: Рад. школа, 1952. – 256 с.

Обращение Иннокентия Гизеля ко всем лицам духовного, воинского и гражданского звания с просьбой об оказании помощи Анне Григорьевой в возвращении из турецкой неволи ее сына, захваченного при взятии /збуреню/ и разгроме Канева. 1681 г. Оригинал, фол., 1 ед., 2 ел.

Огородник І.В., Русин М.Ю. Українська філософія в іменах: Навч. посібник / За ред. М.Ф.Тарасенка. – К.: Либідь, 1997. – 328 с.

Очерки истории школы и педагогической мысли народов СССР с древнейших времен до конца XVII в. [Э.Д. Днепров, О.Е. Кошелева, Г.Б. Корнетов и др.]. – М.: Педагогика, 1989. – 479 с.

Проблема людини в українській філософії XVI – XVIII ст. – Львів: Логос, 1998. – 239 с.

Розвиток прогресивної філософської думки російського і українського та білоруського народів у XVII – XVIII ст. – К.: Наук. думка, 1978. – 168 с.

Сухомлинська О.В. Історико-педагогічний процес: нові підходи до загальної проблеми. – К.: А.П.Н., 2003. – 68 с.

Сухомлинська О.В. Рефлексії про генезу духовності в контексті виховання: на шляху до синтезу парадигм // Історико-педагогічний альманах. – 2005. – № 1. – С. 5 – 20.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Історія педагогіки в особах