Особливості джерельної бази досліджень педагогіки Конфуція

Автор(и)

  • Оксана Шпарик

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4833.1.2011.15290

Анотація

У статті проаналізовано специфіку джерельної бази педагогічної спадщини видатного китайського мислителя Конфуція. Виділено основні групи джерел та охарактеризовано їх. Представлено основні етапи вивчення китайських джерел за межами Китаю.

Ключові слова: джерельна база; коментарі; педагогіка Конфуція.

Посилання

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Васильев Л. С. Культы, религии, традиции в Китае / Л. С. Васильев; [2-е изд.]. – М. : Издательская фирма «Восточная литерату-ра» РАН, 2001. – 488 с.

Конфуцианское «Четверокнижие» («Сы Шу») / пер. с кит. и коммент. А. И. Кобзева, А. Е. Лукьянова, Л. С. Переломова, П. С. Попова при участии В. М. Майорова; Вступит. Ст. Л. С. Переломова; Ин-т Даль-него Востока. – М. : Восточная литература, 2004. – 431 с. – (Китайский классический канон в русских переводах: Осн. в 1998 г.)

Маслов А. А. Книга судьбы. Ежедневные медитации с Конфуцием / А. А. Маслов; худож.-оформ. А. Киричёк. – Ростов н/Д: Феникс, 2006. – 400 с.: ил. – (Путь мастера).

Конфуцианство, даосизм от А до Я. / сост. Ю. В. Парфенова. – М. : АСТ: Восток – За-пад, 2007. – 320 с.

Переломов Л. С. Конфуций: «Лунь юй». – М. : Восточная литература, 2000. – 588 с.

傅佩荣解读论语/傅佩荣著. – 北京:线装书局,2006.6 // Фу Пейжун. Тлумачення «Лунь юй». – Пекін, 2006. – 348 с. (китайською мовою).

四书五经全译 // Повне зібрання Чотири-книжжя та П’ятиканноника. – на сайті http://wenku.baidu.com/view/00fd8408763231126edb1136.html

(китайською мовою).

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Історія педагогіки в особах