Форми, методи і засоби навчання математики в єзуїтських колегіях в XVII ст. (на прикладі Львівської єзуїтської колегії)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4833.2.2009.15210Анотація
У статті зосереджено увагу на питаннях історії вищої освіти, зокрема математичної у вищих навчальних закладах України. Предметом дослідження стала система навчально-виховної та методичної роботи Львівської єзуїтської колегії. Проаналізовано статут цього навчального закладу, окреслено основні форми та методи системи організації навчання. Основна увага приділена дидактичним аспектам навчання математики.
Ключові слова: єзуїтська колегія; форми; методи; засоби; навчання математики.
Посилання
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Шевченко Т. Єзуїтське шкільництво на українських землях останньої чверти XVI – середини XVIІ ст. – Львів : Свічадо, 2005. – 340 с.
Darowski Roman. Filozofia jezuitów w Polsce od XVI do XVIII wieku – próba syntezu / Je-zuici a kultura polska: Mater. symp. 15–17 lutego 1991. Kraków : WAM, 1993. – S. 51–74.
Bednarski Stanisław. Upadek i odrodzenie szkół jezuickich w Polsce: Studium z dziejów kultury i szkolnictwa polskiego. – Kraków : Wyd. księży jezuitów, 1933. – 538 s.
Darowski Roman. Filozofia w szkołach je-zuickich w Polsce w XVI wieku. – Kraków : WAM, 1994. – 445 s.
Швець Н. До історії зібрання інкунабул Львівського національного університету імені Івана Франка // Вісник Львівського університету. Серія книгознавство, бібліотекознавство та інформаційні технології. – Вип. 1. – Львів, 2006. – С. 141–167.
RATIO STUDIORUM : Уклад студій Товари-ства Ісусового. Система єзуїтської освіти (Серія Studia rationis) / пер. з лат. Р. Паранько, пер. з англ. А. Маслюх. – Львів : Свічадо, 2008. – 252 с.